پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

خورشید زندگی ما

پرهام و کمد لباس

1392/10/8 16:03
نویسنده : مامان محبوبه
672 بازدید
اشتراک گذاری

روز تعطیل من و همسرم با خیال راحت نشسته بودیم فیلم میدیدم از پرهام هم خبری نبود میگن وقتی بچه ساکته حتما داره خرابکاری میکنه بعععععله دیگه پرهام خان از موقعیت استفاده کرده بود و رفته بود سراغ کمدش , رفته بود اون بالا لباس هارو از جالباسی در می آوُرد , می ریخت زمین و چوبشو می چید رو هماز خود راضی

شما بگید من با این بچه شیطون خرابکار چی کار کنم!؟اوه

چچچ

ببین چطوری زل زده تو لنز دوربین!! ابروماچحتما داره با خودش میگه خوب کردمقلب

پرهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرحسین
20 دی 92 18:55
عزیزم .. چه بامزه شدی که رفتی تو کمد
مامان محبوبه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان روشا
22 دی 92 1:12
سلام خاله جون ما شما رو لینک کردیم اگه مایل بودید شما هم ما رو لینک کنید.ممنونم
مامان محبوبه
پاسخ
بله البته باعث افتخار ماست
غزل (مامان هستي)
24 دی 92 11:25
سلام عزيزم خبري ازت نيست به ما سر نمي زني
مامان محبوبه
پاسخ
عزیزم خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم که سراغمو میگیرن میام میرم ولی کم پیدام
مامان هيراد
28 دی 92 16:41
مامان هيراد
28 دی 92 16:42
خاله جون به ما هم سربزن
مامان محبوبه
پاسخ
چشم گلم
مامان هيراد
30 دی 92 9:47
پروردگارا آرامش را همچون دانه هاي برف آرام و بي صدا بر سرزمين قلب كساني كه برايم عزيز هستند جاري بگردان آمين
مامان محبوبه
پاسخ
آمین
آیناز جون
24 تیر 93 0:41
بچم شیطونی نکنه چیکارکنه؟ من بااین سنم هنوزشیطونی میکنم چه برسه به این بچه!!!!