پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خورشید زندگی ما

سرآغاز

1392/6/25 12:31
نویسنده : مامان محبوبه
269 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیز دل من و باباش 25 مهر ماه 1390 پا به عرصه وجود گذاشت و با گرمای عشقش زندگی مارو از قبل گرم تر کرد، امروز که پرهام 1 سال و 10 ماهشه اینجارو ایجاد کردم تا لحظات زیبای زندگیشو ثبت کنم و زندگی قشنگشو تا قبل از امروز هم آروم آروم با کمک بابای مهربونش اضافه میکنم ؛

پرهام جونم دوست داریم یه دنیاااااااااااقلب

اینجا پرهام حدودا 7 ماهس 

اسم عروسک لباس آبی رو گذاشتیم جودی  چون خودش موقع دیدن یه فیلم خارجی با بازیگر فیلم این اسمو تکرار کرد  و الان به نظرش اسم همه عروسکای دنیا همینهلبخند در ضمن جودی عروسک مورد علاقشه و باهاش مثل یه موجود زنده رفتار و محبت میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو محیط بان
5 شهریور 92 0:20
سلام آرزوی سلامتی و شادی برای نی نی ناز و خونواده مهربونش دارم

ممنون

kidshop
11 شهریور 92 16:58
با سلام انواع لباس نوزادی آشور از 0 تا 3 سالگی با قیمتی ارزان تر از مغازه http://kidshop.persianblog.ir/ پاسخ گوی سوالات شما بصورت ONLINE در کلوپ نی نی سایت به آدرس زیر هستیم http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22299