پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

خورشید زندگی ما

تعطیلات بهاری 93

1393/1/25 17:24
نویسنده : مامان محبوبه
808 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

اول اینو بگم جدیدا پرهام انقدر تو عکسا فیگور و ادا های مختلف داره که از هر 20 تا 2 تا عکس سالم بیشتر پیدا نمیشه حالا من از اون مدل عکسایی که گفتم هم میزارم تا خودتون قضاوت کنید

امسال عید برای دومین بار پرهام رفت شمال (شهسوار) به همراه خانواده پدری (عمه و عموها و خانواده هاشون)

اینم دو تا عکس درست و حسابی با بابایی و ماهان , هرچی از شیطونیه این دو تا وروجک بگم کم گفتم

 

پرهام

پرهام

  چون دفعه پیش خیلی کوچولو بود نتونست دریارو خوووووووب لمس کنه ... امسال حسابی آب بازی کرد و سنگ انداخت تو آب 


پرهام

اینجا رفته بودیم سه هزار روز سردی بود, به همه مخصوصا بچه ها خوش گذشت 

niniweblog.comپرهام

پرهام

البته باران هم تو این سفر با ما بود ولی عکس دو نفره خوب با پرهام نداشت

باران

بعد از اینکه از شمال برگشتیم دو روز خونه موندیم و طبق قراری که داشتیم راهی جاسب شدیم ایندفعه به همراه خانواده من

اینم یه عکس با مهرناز , اون عینکو نگاه خودش زده رو کلاهش

پرهام

تا می بینه داریم عکس میگریم انواع و اقسام شکلکارو در میاره!!

پرهام

داری به کجا نگاه میکنی عزیزم؟

پرهام

این عکسو خیلی دوست دارم

پرهام

 

من همیشه سعیم اینه از خوبی ها و خوشی های سفر یاد کنم ولی خوب متاسفانه پرهام تو سفر مریض شد و مجبور شدیم  نصفه شب ببریمش بیمارستان و با کلی گریه بهش سِرُم زدن و فرداش برگشتیم تهران ... اون شب خیییییلی شب بدی بود

به امید سلامتی برای تمام کودکان دنیا

پسندها (2)

نظرات (6)

بـــارانن
27 فروردین 93 13:15
سلام به به چه پسر بچه ی خوشگلی داری عزیزم. خدا برات حفظش کنه. این عکس اخریش خیلی خوشمل شده
مامان محبوبه
پاسخ
مرسی گلم چشات خوشمل میبینه
بـــاران
27 فروردین 93 13:16
سلام .به به چه پیسمل بچه ی نازی. خدا حفظش کن براتون. این عکس آخریه خیلی خوشمل شده
مامان هیراد
27 فروردین 93 21:44
همیشه به گشت و سفر همیشه سالم و تندرست و همیشه در کنار هم باشید
مامان محبوبه
پاسخ
چه دعای آرام بخشی ممنون عزیزم
ستوده
28 فروردین 93 16:19
وای جیگر خاله چه بانمک شده مامانش هر روز چقدر میخوریش؟؟؟
مامان محبوبه
پاسخ
ستوده جونم زیاد نمیخوریمش آخه تموم میشه ایشالا خدا به شما هم یه نی نی ناز عطا کنه
دنیا
19 تیر 93 18:12
قربون این آقا پسر خوشگل برم من که اینقدر نازه..... به منم یه سر بزنین حتما....
مامان محبوبه
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه
شیوا
16 شهریور 93 16:44
جیگرشووووووووووو خدا برات حفظش کنه
مامان محبوبه
پاسخ
به به ببین کی به ما سرزده ممنون شیوا جون