پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

خورشید زندگی ما

عافیت باشهههههه

1392/12/22 11:42
نویسنده : مامان محبوبه
700 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدت بود پرهام خیلی به حمام علاقه نشون نمیداد چون همیشه من با عجله میشستمش که سردش نشه و سرما نخوره , ظاهرا بهش خوش نمیگذشت , علاوه بر اینکه کلا دوست نداره صورتش خیس بشه , آب بریزه رو موهاش ....niniweblog.com

تا اینکه چند روز پیش با بابای مهربونش یا به قول خودش بابایان (مخفف بابا جان) پیشنهاد داد پرهامو ببره حمام, پرهام که خوشحال از تجربه جدید و من نگران از اخلاقای خاص پرهام , کلی به باباش سفارش کردم که آب نریزه تو صورتش و سرشو آخر بشوره و ...

بعد از چند دقیقه که گذشت من که منتظر شنیدن صدای جیغ و گریه پرهام بودم در کمال تعجب شنیدم دارن باهم آواز میخونن و میخندن! niniweblog.com

بعد از یه مدت تقریبا طولانی هم پرهامو با گریه از حموم آوردم بیرون!! آخه دلش میخواست بیشتر بمونه تو حموم بازی کنه !niniweblog.com

بععععععله این شد که از اون به بعد فقط با باباش میره حموم و این وظیفه خطیر از عهده من برداشته شدچشمک

777شا بابای 

پسندها (1)

نظرات (4)

lمامان قند عسلا
22 اسفند 92 14:36
سلام .ماشالا به این گل پسمر ناز .ایشالا خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به قند عسلا سربزنید.
مامان محبوبه
پاسخ
سلام ممنون گلم حتما بهتون سر میزنم
ستوده
26 اسفند 92 1:52
هزار ماشالا عافیت باشه قند و نبات خاله سوده قلفونش بلم من اینقده این پسمل آقاست
مامان محبوبه
پاسخ
ممنوووووون خاله سوده ایشالا خدا بهت یه نی نی ناااااااز عطا کنه هرچه زودتر
مامان هيراد
2 فروردین 93 18:52
ستاره بختتان بالا سپيده صبحتان تابناك سايه عمرتان بلند ساز زندگيتان كوك سرزمين دلتان سبز عيد نوروزتان مبارك
مامان محبوبه
پاسخ
ممنون مامان هیراد جون عید شما هم مبارک
لیلا
26 اردیبهشت 93 19:45
عافیت باشهههههههههههههههههههههه خوشگل خان
مامان محبوبه
پاسخ
مرررررررسی عزییییییزم