پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

خورشید زندگی ما

یه توپ دارم قلقلیه...

1392/8/26 14:56
نویسنده : مامان محبوبه
896 بازدید
اشتراک گذاری

بععععععله پرهام  یه شعر جدید یاد گرفته

همون شعر معروف بچگیه همه بچه های ایرانی

niniweblog.com

یه توپ دارم قلقلیه / سرخ و سفید و آبیه/ میزنم زمین هوامیره .....

ما قسمت اول مصراعو میخونیم پرهام کلمات آخرشو خیلی بامزه ادا میکنه

niniweblog.com

تازشم کلی کلمه جدید مثل قسطنطیه باورتون نمیشه؟ کاش میشد اینجا صداشو میزاشتم خودتون گوش میکردین ...

niniweblog.com

راستی به شب بخیر میگه شبکه نیشخند اولین بار که گفت انقدر بامزه بود , شوخی شوخی اسم شبکه هارو بهش یاد دادیم مثل شبکه خبر, شبکه نسیم, شبکه تماشا و ... خیلی از کلمه شبکه نسیم خوشش اومده حالا هر بار میگیم شب بخیر , میخنده و جواب میده شبکه نسیم خندهخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الناز
27 آبان 92 9:35
افرین به پسر باهوش و قشنگم
خاله هدی مامان پارسا
28 آبان 92 9:53
ماشالله به این گل پسر
خاله هدی مامان پارسا
13 آذر 92 11:44
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
آیناز جون
24 تیر 93 0:43
به منم انقداسم شبکه یادبدن هنگ میکنم به جای شب بخیر میگم شبکه نسیم!!!!!!!!! اینکه دیگه بچس